بازدید مدیر عامل شرکت توسعه گران ستاد اجرایی از پروژه مسکن ملی ایلام

مدیر عامل، معاون فنی و معاون اجرایی شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از پروژه در حال ساخت مسکن ملی واگذار شده به این نهاد در ایلام بازدید و در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام دکتر 《محمدجواد اسماعیلی》، در حین این بازدید، اظهار کرد: باید تلاش جدی شود که پروژه‌ها در موعد مقرر تحویل متقاضیان شود ‌چرا که مردم عزیزمان در زمینه مسکن تحت فشار هستند.

وی، با بیان اینکه کوتاهی در ساخت مسکن از هیچکسی پذیرفته نیست و از همه مهمتر پیمانکاران به صورت جدی پای کار باشند، افزود: اقدامی جهادی که توسط دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن در حال انجام است باید به نحو احسن به سرانجام برسد.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه خوشبختانه پیشرفت پروژهای واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام مطلوب است، تصریح کرد: ستاد اجرایی پای تعهدات خود تا آخرین مرحله و تحویل مسکن به مردم عزیز است. 

مدیر عامل شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر اینکه سرعت، کیفت و دقت در حین ساخت واحدهای مسکونی باید سرلوحه کار باشد، اضافه کرد: مسکن از نیازهای ضروری کشور است لذا همه باید به صورت جهادی پای کار باشیم.

کد خبر 6440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =