هم افزایی در راستای استفاده از ظرفیت های مشترک در حوزه توانمند سازی محلات کم برخوردار استان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان گفت: ظرفیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارت محور، در زمینه اشتغال زایی در مناطق محروم و کم برخوردار مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رضوان اصغری مدیرکل ستاد در دیدار با دکتر غلامرضا مالکی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان گفت: باتوجه به اهداف و رسالت های دانشگاه جامع علمی کاربردی، بیشترین همکاری دانشگاه و ستاد اجرایی می تواند با بنیاد برکت و قرارگاه توانمندسازی محلات انجام شود و همچنین در بخش رویدادهایی مثل استارت آپ ها امکان حمایت از برنامه های دانشگاه وجود دارد.

دکتر مالکی نیز در سخنانی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه آموزش های مورد نیاز برای شروع کسب و کار، توانمندی های بی نظیری داشته و درصورت اعلام نیازهای ستاد اجرایی در مناطق محروم در زمینه های تولید محتوا، تامین مدرس و سایر امکانات، آماده تعامل و همکاری است.

هم افزایی در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت های مشترک هر دو نهاد با برنامه ریزی انجام  بازدیدهایی از مراکز آموزش علمی کاربردی و آماده سازی زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو طرف از دیگر موارد طرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =