امضای تفاهم پارک علم و فناوری مازندران و بنیاد برکت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

پارک علم و فناوری مازندران و بنیاد برکت برای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، پارک علم و فناوری مازندران و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان در قائمشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
 
 این اقدام مشترک با هدف حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در محل شرکت دانش بنیان اکلیل قائم لاکوم شمال در قائم شهر برگزار شد و  طرفین بر توسعه و رونق تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور تاکید کردند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: با پیوستن ۱۵ شرکت جدید دانش بنیان تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان به ۱۱۵ شرکت رسیده است.

نعمت زاده با اشاره به ظرفیت بالا و نقش آفرینی شرکت‌های دانش بنیان در عرصه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی افزود: مازندران دارای ۲۹۰ شرکت دانش بنیان و فناور عضو پارک علم و فناوری است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران بهره مندی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان‌ها را از برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای پارک علم و فناوری استان نام برد و افزود: ۱۳ شهرستان مازندران تاکنون دارای مرکز رشد شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران هم امضای تفاهم نامه دو طرفه این ستاد با پارک علم و فناوری استان را فرصتی برای پیشرفت فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در عرصه‌های مختلف نام برد و گفت: به موجب این تفاهم نامه ۲۰۰ طرح دانش بنیان و دانش محور با اعطای تسهیلات ۱۰۰۰ میلیارد ریالی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

هادیان با اشاره به نوع همکاری ستاد اجرایی حضرت امام به دو صورت مشارکت در طرح و اعطای تسهیلات افزود: با اجرای این تفاهم نامه، طرح‌های معرفی شده شرکت‌های دانش بنیان توسط پارک علم وفن آوری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بنیاد برکت دریافت خواهند کرد.

اسدی مدیر شرکت دانش بنیان اکلیل قائم لاکوم شمال در قائم شهر درحاشیه بازدید مسئولان پارک علم و فناوری و بنیاد برکت استان از این واحد تولیدی گفت: دراین شرکت که برای ۱۱ نفر شغل ایجاد شده ماهیانه بیش از ۷۰ تن انواع شامپوهای گیاهی با برند معتبر "هردوک " تولید و وارد بازار مصرف می‌شود.

کد خبر 5204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =