۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

مسابقات فوتبال خیابانی فرصتی برای دیده شدن

مسابقات فوتبال خیابانی، جام شهدای ۱۵ خرداد، جامی برای کشف استعداهایی که دیده نشده اند.
مسابقات فوتبال خیابانی فرصتی برای دیده شدن

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان ، معاون اجتماعی ستاد  در استان اصفهان با بیان اینکه این ستاد جام شهدای فوتبال خیابانی را با هدف شناسایی مستعدین فوتبال اجرایی کرده است گفت: در این طرح مسابقات فوتبال در محله‌های مختلف سراسر کشور برگزار می‌شود تا استعداهایی که به هر دلیل نتوانسته اند ظرفیت‌های خود را نشان دهند فرصتی برای عرض اندام و نشان دادن قابلیت‌های فوتبالی خود داشته باشند.

منصور شیرانی افزود: این طرح ملی که همزمان در سراسر کشور در حال اجراست در ۱۴ محله که ۸ محله در شهر اصفهان و ۶ محله در دیگر نقاط استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی گفت: این طرح در استان اصفهان با بیش از ۱۸۰ تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان و با حضور بیش از هزار ورزشکار و فوتبالیست مستعد با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان اصفهان با بیان اینکه این دومین سالی است که این طرح انجام شده است گفت: پارسال تعداد زیادی در این طرح شناسایی شدند و در سطوح مختلف دعوت شدند و در حال حاضر خیلی از آن‌ها در این تیم‌ها درحال بازی کردن هستند.

منصور شیرانی افزود: این طرح ابتدا در مرحله محله‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود و پس از آن تیم‌ها و افراد برتر به مرحله استانی و پس از آن به رقابت‌های کشوری راه خواهند یافت.

مرحله کشوری این طرح ملی اواخر تیر امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =