حضور قدرتمند شرکت فرابند مهراد شرق در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

شرکت فرابند مهراد شرق در ابتدای فعالیت خود با مشکلات مالی روبرو بود که با ورود و حمایت‌های موثر بنیاد برکت این شرکت احیا شد هم اکنون این شرکت در نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صادراتی به عنوان شرکت منتخب برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت شرکت فرابند مهراد شرق با حضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در بین بیش از ۶۰۰ شرکت شرکت کننده به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه صادرات شناخته شد.

شرکت فرابند مهراد شرق تولید کننده محصولات در حوزه قیر است که پیش از این با مشکلات مالی روبرو بود اما با حضور و حمایت‌های بنیاد برکت این شرکت احیا و به بهره برداری کامل برسد.

در همین رابطه سلطانی مدیرعامل شرکت فرآیند مهراد شرق اعلام کرده بود: بنیاد برکت با حضور، سرمایه‌گذاری و حمایت‌های مالی خود خود توانست این شرکت را احیا کند.

او گفت: در حال حاضر شرکت فرآیند مهراد شرق محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیح فارس از جمله عمان، امارات و چین صادر می‌کند.

مدیرعامل این شرکت گفت: همچنین این شرکت در حال رایزنی با زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در جهت تامین قیر برای پروژه‌های عمرانی است.

سلطانی بیان کرد: نقش بنیاد برکت در توانمندسازی شرکت‌ها بسیار موثر بوده چراکه حضور صفر تا ۱۰۰ بنیاد می‌تواند زمینه ساز تقویت و توسعه شرکت‌های تولیدی باشد.

حال بعد از این مشکلات ما شاهد آن هستیم که شرکت فرابند مهرادشرق در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی توانست لوح تقدیر را از مسئولان این نمایشگاه دریافت کند.

این نمایشگاه اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد تا توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های مختلف را به نمایش بگذارد.

شرکت فرابند مهراد شرق با به نمایش گذاشتن توانمندی‌های خود توانست جایزه برتر را از آن خود کند.

کد خبر 6039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =