اشتغال‌زایی بنیاد برکت در ۱۲۰ روستای استان چهارمحال بختیاری

مجری بنیاد برکت در استان چهارمحال بختیاری گفت: بنیاد برکت حدود 778 طرح اشتغال‌زایی در ۵ منطقه چهارمحال بختیاری ایجاد کرده و تا به امروز به ۱۲۰ روستا و محله شهر ورود کرده است.

روانبخش رئیسیان مجری بنیاد برکت در استان چهارمحال بختیاری در گفتگو با روابط عمومی بنیاد برکت با بیان اینکه هدف‌گذاری ما برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و بن ۲هزارطرح بوده است افزود: تا به امروز 778 طرح اشتغال‌زایی مورد تایید قرار گرفته و تسهیلات اشتغال‌زایی آن‌ها پرداخت شده است.

به گفته وی طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان چهارمحال بختیاری در ۴ دسته قرار دارد افزود: حدود ۵۰ درصد از این طرح‌ها در بخش کشاورزی و در قالب زنجیره سبز و آبی بوده و۴تا ۵ درصد در حوزه دانش بنیان و ۳۰ تا ۳۵ درصد هم در بخش گردشگری و صنایع دستی بوده است که خوشبختانه استقبال روستاییان از این طرح‌های اشتغال‌زایی بسیار خوب بوده است.

رئیسیان بیان کرد: عمده طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی مربوط به احداث سیستم آبیاری نوین، تامین اداوات کشاورزی، کشت گیاهان دارویی و تامین آب و احداث گلخانه‌های کوچک مقایس و پرورش قارچ بوده است.

 اشتغال‌زایی بنیاد برکت در ۱۲۰ روستای استان چهارمحال بختیاری

او یادآور شد: در حوزه زنجیره آبی هم طرح و تسهیلات برای تجهیز استخرهای پرورش ماهی به متقاضیان پرداخت شده است.

مجری بنیاد برکت در استان چهارمحال بختیاری بیان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این مناطق حدود یک هزار اشتغال مستقیم و یک هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال از ابتدای امسال به ۱۲۰ روستا و محله شهر ورود کرده و اجرای این طرح‌های در بخش‌های مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 7342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =