حمایت موثر بنیاد برکت از طرح‌های اقتصادی  در کشور

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می‌کند.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور، ایران اکسپو ۲۰۲۳ آغاز به کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت؛ نمایشگاهی که از بخش‌های مختلف پتروشیمی، ساختمان، مواد غذایی، دانش‌بنیان‌ها، پزشکی، صنعت، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و... تشکیل شده است.

در نمایشگاه امسال غرفه‌های شرکت‌های مشارکتی بنیاد برکت از جمله دو  شرکت در حوزه قیر و صنایع روشنایی حضور موثری داشتند.

همچنین ستاد اجرایی فرمان امام  بیش از ۴۰ غرفه دارویی کشاورزی، صنعتی، نفت، گاز، پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور داشتند.

حمایت موثر بنیاد برکت از طرح‌های اقتصادی  در کشور

گفتنی است امروز دکتر محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو  از تمامی غرفه‌ها  از جمله غرفه‌های ستاد اجرایی فرمان امام بازدید و اعلام کرد: یکی از موضوعات و اولویت‌های اصلی که بنیاد برکت همواره در دستور کار خود قرار داده حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته کشور است.

او ادامه داد: بنیاد برکت از ابتدای زنجیره تولید در قالب شکل‌گیری طرح‌های اقتصادی خرد در مناطق محروم ورود کرده و با حمایت و شتاب‌دهی رشد آنها را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

ترکمانه گفت: بنیاد برکت این مجموعه‌های خرد را به کارگاه تولیدی و سپس به بنگاه اقتصادی تبدیل کرده که فعالیت‌های صادراتی انجام می‌دهند بنابراین بنیاد برکت از ابتدای زنجیره تولید تا انتهای زنجیره تولید حضور موثر دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های که در مجموعه‌های بازرگانی وجود دارد کمک می‌کند که قرارداد و تفاهم‌نامه‌های خوبی منعقد شود.

حمایت موثر بنیاد برکت از طرح‌های اقتصادی  در کشور

او تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که‌ همواره تجار به آن توجه دارند بحث توانمندی شرکت‌های تولیدی ایران  است چرا که بسیاری از محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود با محصولات خارجی چه از لحاظ قیمت تمام شده و چه از لحاظ استفاده از تکنولوژی‌های جدید قابل رقابت هستند.

 ترکمانه توضیح داد: تجار داخلی و تجار خارجی استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه داشتند که یکی از علت‌های اصلی آن حضور پررنگ شرکت‌های توانمند در حوزه اقتصادی است.

کد خبر 5960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =