ایجاد ۷۰ هزار طرح اشتغالزایی در ۱۰ ماهه سال جاری

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد ۷۰ هزار طرح اشتغالزایی در ۱۰ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی بنیاد برکت توانمندسازی مردم در مناطق کم برخوردار و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق است.

وی گفت: با توجه به ضرورت موضوع امنیت غذایی در کشور در سال جاری طرح‌های اشتغال‌زایی متمرکز بر دو زنجیره سبز و آبی در زمینه‌های کشاورزی و آبزی‌پروری اجرا شد.

ترکمانه با بیان اینکه کار اصلی بنیاد برکت نظارت و کمک به فرآیند اشتغال‌زایی است گفت: بنیاد فرآیند اشتغال‌زایی را به شبکه مجریان و تسهیل‌گران خود در سراسر کشور و حلقه‌های میانی که متشکل از مردم هستند سپرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام  اظهار کرد: در جلسه شورای عالی اشتغال کشور با حضور ریاست محترم جمهور مقرر شد که بنیاد برکت با توجه زیرساخت‌های موجود در حوزه توانمندسازی در مناطق کم‌برخوردار، ۱۰۰ هزار طرح اشتغالزایی را ایجاد کند.

وی گفت: بنیاد برکت در ۱۰ ماهه نخست امسال با کمک شبکه هزار نفری مجریان و تسهیل‌گران خود که از مردم هستند و در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور خدمت می‌کنند توانسته، ۷۰ هزار طرح اشتغال‌زایی را ایجاد کند.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام عنوان کرد: با سرعت خوبی که در موضوع اشتغال‌زایی وجود دارد تا پایان سال ایجاد ۱۰۰ هزار طرح اشتغالزایی عملیاتی خواهد شد و تعهد بنیاد برکت در زمینه اشتغالزایی در کشور محقق خواهد شد.

ترکمانه در پایان گفت: تمرکز بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام پیشرفت مناطق کم‌برخوردار با تمرکز بر روستاها، حاشیه شهرهای بزرگ و شهرستان‌های کوچک است.

انتهای پیام/

کد خبر 7458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =