1000 دانش‌آموز نیازمند کنکوری بسته کمک‌آموزشی دریافت می‌کنند

دبیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار دانش‌آموز کنکوری نیازمند و مستعد مناطق محروم استان شناسایی شدند تا بسته کمک آموزشی دریافت کنند و سطح تحصیلی آن‌ها ارتقا داده شود.

در راستای برقراری عدالت آموزشی تلاش کردیم با حضور معلم‌های توانمند در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری آموزش‌های سطح اول را به دانش‌آموزان در این مناطق ارائه دهیم.

دبیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ معلم جهادی در این مناطق حضور پیدا کردند و هر کدام بیش از ۱۰ جلسه مطالب مورد نیاز را به سه هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در قالب جهادآموزی احسان تعلیم و تربیت ارائه دادند.

وی با اشاره به پویش مشق احسان اظهار داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد احسان بسته شد بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای حمایت از دانش‌آموزان در شروع سال تحصیلی توزیع شد.

طاهری بیان کرد: یک‌هزار دانش‌آموز کنکوری نیازمند و مستعد در این مناطق شناسایی شدند تا بسته کمک آموزشی دریافت کنند و سطح تحصیلی آن‌ها ارتقا داده شود.

وی افزود: جمعیت فرهنگیان جوان با کمک بنیاد احسان مشکلات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری را با کمک گرفتن از ۳ هزار معلم احصا کرده و با ارائه ۵۲۰ راه‌حل در قالب یک کتاب این مشکلات را بیان کردند.

کد خبر 5021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =