۱۲۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان لبد کوهرنگ توزیع شد

شهرکرد-ایرنا- ۱۲۰ بسته نوشت‌افزار(لوازم التحریر) در راستای اجرای پویش مشق احسان بین دانش‌آموزان روستاهای منطقه لبد و شهرک رهبری شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توزیع شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، هفتهٔ سوم مهرماه یادآور خاطرات سفر مقام معظم رهبری به منطقهٔ محروم لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در سال ۱۳۷۱ است که امسال به برکت حضور رییس جمهور در این منطقه برق، جادهٔ آسفالت، اینترنت پر سرعت، ۲ مدرسه در لبد افتتاح شد.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز همچون سال گذشته بسته‌های نوشت افزار(لوازم التحریر) را به دانش‌آموزان منطقه اهدا کرد.

ارزش ریالی این اقلام ۳۶۰ میلیون ریال است که به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و گروه جهادی راسخون به منطقه اعزام و در بین دانش‌آموزان مدارس روستاهای شهرک رهبری(لبد)، دره بالا، لبدعلیا، چول و طبرک توزیع شد.

توزیع خدمات اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم استان توسط گروه های جهادی فعال استان و رابطان قرارگاه جهادی بنیاد احسان صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، پس از سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و منطقه لبد در ۱۹ خردادماه امسال، هشت طرح در این شهرستان عملیاتی و ساخت آن‌ها آغاز شد.

ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان را یکی از طرح‌های مهم لبد، ساخت و ساز ۴۳ واحد منزل مسکونی از جمله ساخت خانه برابری" بی‌بی گل" پس از سفر رییس‌جمهور در این شهرستان انجام شد که بسیاری از این واحدها اکنون قابل بهره‌برداری است.

تجهیز و تکمیل پوشش سرعت اینترنت پرسرعت در منطقه لبد نیز پس از سفر رییس جمهور در این شهرستان اجرایی شد و  تسطیح و توسعه زیرسازی جاده شهرک رهبری منطقه لبد نیز در شهرستان کوهرنگ پس از سفر آیت‌الله رییسی در منطقه عملیاتی شده است و تجهیز خدمات دنداپزشکی مرکز سلامت شهرک لبد نیز پس از سفر رییس جمهور به استان فعال شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۲۱ خردادماه به  چهارمحال و بختیاری سفر کردند و در نخستین برنامه کاری از طریق بالگرد راهی منطقه سخت‌گذر لبد شهرستان کوهرنگ شدند.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 5018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =