اقدامات بنیاد برکت در حوزه توانمندسازی اقتصادی حمایت از ۱۲۵۰ بنگاه کوچک و متوسط با ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی

عضو هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره): گفت از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون از ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی حمایت شده است.

 هادی جوهری عضو هیات مدیره و معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت در خصوص الگوهای اشتغالزایی توانمندسازی اقتصادی این بنیاد گفت: راه‌اندازی و حمایت از بنگاه‌ها و کارگاه‌های کوچک و متوسط با استفاده از الگوهای تسهیلات محور، مشارکت در سهام صورت می‌گیرد.

همچنین جوهری تصریح کرد: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده در حوزه کشاورزی غذایی، تبدیلی ۳۸ درصد طرح‌ها در بخش صنعتی، ۱۰ درصد هم خدماتی بوده است.

اقدامات بنیاد برکت در حوزه توانمندسازی اقتصادی حمایت از ۱۲۵۰ بنگاه کوچک و متوسط با ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی

 جوهری گفت: از مجموع ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی اجرا شده ۲۷۰ طرح با هدف ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سال ۱۴۰۱ به نتیجه رسیده و امسال نیز حمایت از ۳۰۰ طرح جدید در دستور کار قرار دارد.

 وی تاکید کرد: ظرفیت کل سرمایه‌گذاری این ۱۲۵۰ طرح ۱۵ هزار میلیارد تومان است و اشتغالزایی ۲۳۰ هزار نفری با ایجاد ۴۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۱۸۸ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم را به همراه دارد.

کد خبر 6824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =