ایجاد 25 طرح بنگاهی در حوزه گل وگیاه در استان مرکزی

معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با حمایت و پرداخت تسهیلات در استان مرکزی توانست 25 طرح بنگاهی در حوزه گل و گیاه راه‌اندازی و در نمایشگاه گل و گیاه شهرستان خمین حضور موثری داشته باشد.

هادی جوهری عضو هیأت مدیره و معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت با بیان اینکه دومین نمایشگاه گل و گیاه در شهرستان خمین اردیبهشت با حضور سرپرست وزارت جهاد فردا افتتاح خواهد شد گفت: در این نمایشگاه برخی از طرح‌های مورد حمایت بنیاد برکت نیز حضور پرنگی خواهند داشت.
معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت اظهار کرد: بنیاد برکت سال گذشته از محل تبصره 18 و تبصره 16 حدود 14 میلیارد تومان به 25 واحد بنگاهی در حوزه طرح‌های گلخانه‌ای استان مرکزی ارائه کرده بود که از این طریق حدود 50 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

او ادامه داد: 25 واحد بنگاهی گلخانه در استان مرکزی به متراژ 10 هکتار است و با توجه به آنکه این شهرستان اولین تولیدکننده گل‌های شاخه بریده است که در این حوزه بنیاد برکت با حمایت‌های که انجام داد توانستیم به قطب تولیدکننده در این بخش برسیم. جوهری گفت: شهرستان خمین 300 گلخانه دارد که سالانه حدود 40 میلیون شاخه گل تولید می‌کند.

کد خبر 6030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =