نشست فعالان آموزشی استان مازندران با مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان

جمعی از فعالان آموزشی استان مازندران با حمید سلیمی، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان دیدار کردند.

حمید سلیمی، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان نشست فعالان آموزشی استان مازندران اظهار کرد: این قرارگاه در چهار حوزه آموزش و توانمندسازی معلمان (به ویژه در مقطع ابتدایی)، مدارس تولید و مهارت، استعدادیابی دانش آموزان(ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول) و کنکور (شامل کتاب، اردوی مطالعاتی، مشاوره، همایش انگیزشی و...) فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: در تمامی این برنامه‌ها نیازمند همکاری آموزش و پرورش در استان‌ها هستیم و این برای همه ی ما ثابت شده است که افراد جهادی که دغدغه آموزش در کشور را دارند چه کسانی هستند که می‌توانند کار تحولی در آموزش و پرورش انجام دهند.

سلیمی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون در حوزه قرارگاه عدالت آموزشی پویش‌هایی مانند مشق احسان، درس بازی احسان، دانش احسان و راه ابریشم را در سطح استان مازندران برگزار کرده ایم.

وی گفت: این پویش‌ها هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که دانش آموزان را در مقاطع مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را شامل شود همچنین به طور مثال پویش درس بازی احسان مخصوص مقطع ابتدایی و پویش راه ابریشم مخصوص دانش آموزان کنکوری است.

در ادامه محمد آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مازندران عنوان کرد: کارگروه معلمان در ذیل قرارگاه عدالت آموزشی در استان مازندران به زودی شکل می‌گیرد تا بتوانیم برنامه مدونی در راستای طرح آموزش و توانمندسازی معلمان تدوین نماییم

انتهای پیام/

کد خبر 7414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =