نشست صمیمی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل با اعضای خانه احسان محله آزادگان پارش آباد

در نسشت صمیمی اعضای خانه احسان محله آزادگان ( زیر کشتار گاه پارس آباد) و جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی این محله با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل، مسائل و مشکلات خانه احسان محله آزادگان پارس آباد تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) اردبیل، اعضای خانه احسان محله آزادگان (زیر کشتارگاه)شهرستان  پارس آباد و جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی این محله در نشست صمیمی با « مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت اجتماعی این ستاد از حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل  در طرح های حمایتی و توانمد سازی در خصوص محله خود ابراز رضایت و قدر دانی کردند.

در این نشست حجت الاسلام« حسین جواد پور» مسئول خانه احسان محله آزادگان پار آباد به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل و معاونت اجتماعی این ستاد در راستای برنامه ها و طرح های حمایتی برگزار شده درحوزه عمل خود و به همت مردم مسئولیت پذیر و جانان پرکار وهمراه محله آزادگان در راستای مرتفع نمودن مشکلات محله خود اشاره و همدلی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی را مهمترین ابراز محرومیت زدایی در مناطق محروم عنوان کرد.

افتخاری نیز به سهم قابل توجه بسته های حمایتی این ستاد به شهرستان های اردبیل  و مناطق محروم استان اشاره و به هماهنگی های و ادامه این گونه نشست ها در راستای محرومیت زدایی در محلات تاکید کرد.

 شرکت  در سایر برنامه های فرهنگی ،آموزشی وتفریحی ، حضور اعضای خانه احسان محله آزادگان پارس آباد در شهر توریستی و گردشگری سرعین ادامه این اردوی یک روزه  خانه احسان محله آزادگان پارس آباد می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 7203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =