بسته لبخند مادری به ۱۹ خانواده لرستانی اهدا شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان از اهدای بسته لبخند مادری به ۱۹ خانواده در استان خبر داد و گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی متولی طرح‌های حمایتی و تشویقی در راستای جوانی جمعیت است.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان لرستان، به همراه مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، دوشنبه ۲۳ بهمن در دیدار با دو خانواده بروجردی که دارای فرزند سه قلو بودند، اظهار کرد: امروز نوزدهمین خانواده در استان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد مورد حمایت قرار گرفت و بسته لبخند مادری به آن‌ها اعطا شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل تامین ۶ ماه پوشک، پک لبخند مادری شامل البسه وسایل بازی و ضروری و هدیه نقدی است.

طائف با اشاره به اینکه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام متولی طرح‌های حمایتی و تشویقی در راستای جوانی جمعیت است، اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح جوانی جمعیت و طرح لبخند مادری در استان ۱۹ بسته اهدا شده که در بروجرد نیز سه خانواده دارای سه قلو این بسته‌ها را دریافت کردند.

طائف یادآور شد: سیاست ما این است که خانوارهای دارای سه قلو و دهک درآمدی پایین بسته لبخند مادری را دریافت کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان گفت: این طرح با این هدف اجرا می‌شود که خانواده‌ها مراجعه حضوری نداشته باشند و بیشترین وقت خود را برای فرزندان سپری کنند.

وی بیان کرد: خانوارهای دارای سه قلو می‌توانند با مراجعه به سامانه «ایران جوان»، اطلاعات خود را ثبت و حداکثر تا ۱۰ روز بعد ما هم بسته‌های لبخند مادری را در اختیار خانوارها قرار می‌دهیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان خاطرنشان کرد: امسال به ۲۰۰ خانواده که فرزند سوم به بالا داشتند، در راستای همین برنامه، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک شده است.

بسته لبخند مادری به ۱۹ خانواده لرستانی اهدا شد

بسته لبخند مادری به ۱۹ خانواده لرستانی اهدا شد

کد خبر 7485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =