برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتسال دانش آموزی به همت قرارگاه جهادی پیشرفت شهرستان سوادکوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، به مناسبت هفته دانش‌آموز، مسابقات استعدادیابی فوتسال دانش‌آموزان شهرستان سوادکوه برگزار شد. این رویداد با همت قرارگاه جهادی پیشرفت شهرستان سوادکوه و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان تحت عنوان جام شهید حسین فهمیده در سالن شهیدان رضایی برپا شد.  

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران ضمن اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، خصوصا شهید حسین فهمیده در این مسابقات افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه در نوجوانان پرشور این شهرستان و کشف استعدادهای برتر است.

محمد آهنگران ادامه داد: در این مسابقات، ۷۰ نفر از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۵ سال شهرستان سوادکوه در روزهای چهاردهم و پانزدهم آبان ماه با تلاش و پشتکار خود به رقابتی پرشور پرداختند و نشان دادند که باید به توانایی های ورزشی آن‌ها توجه بیشتری شود.

در پایان این رقابت ها طی مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مازندران، فرماندار شهرستان سوادکوه، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از تیم ها و بازیکنان برتر این مسابقات، تجلیل به عمل آمد که تیم های مدرسه شهید چمران پل سفید، تیم مدرسه عبدالحق و مدرسه شهید قربانعلی نوری زیراب به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 7080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =