پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام انتصاب شایسته ایشان با حکم مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به پرویز فتاح انتصاب ایشان را به «ریاست ستاد اجرایی فرمان امام » تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به سیدپرویز فتاح به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

با سلام و تحیات؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب جناب عالی به سمت " رئیس ستاد اجرایی فرمان امام " که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌تردید سوابق درخشان در سنگرهای مختلف مدیریتی در دولت، نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی پشتوانه مطمئن و راهگشایی برای نقشآفرینی‌های موفق آن برادر عزیز در راستای توصیه‌های معظمله و پیش برندگی این مجموعه پربهره میهن اسلامی و از یادگارهای ارزشمند امام راحل(ره) برای خدمت‌رسانیهای مورد انتظار کشور و رفع محرومیت، توانمندسازی محرومین، سازندگی و تحکیم سلامت مردم است.
توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا فداه ) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای( مد ظله العالی ) را از درگاه خدای سبحان طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 7056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =