سه قلوهای ایوانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با حضور در منزل یک از اهالی شهرستان ایوان که صاحب سه فرزند سه قلو شده است، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلوی و بیشتر حمایت جدی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《محمد زارع》، با حضور در منزل خانواده  سه قلوهای ایوانی، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در گام دوم فعالیت‌های خود، دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه‌های متعددی را دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

وی افزود: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و با یاری خداوند، امروز این بسته حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخندمادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه، برای یک خانواده دارای فرزند سه‌قلو است‌ که تقدیم می‌شود. 

وی، با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر با جدیت در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی است،  خاطرنشان کرد: با تمام توان در راستای خدمت به مردم استان پای کار هستیم.  

زارع با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان دارای فرهنگ غنی و مردمدار هستند تصریح کرد: فرصت خدمت به مردم این منطقه را غنیمت میشماریم و هرآنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 6137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =