دیدار مدیر کل ستاد اجرایی ایلام با فرماندار ویژه دهلران

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام با فرماندار ویژه شهرستان دهلران در زمینه های مختلف همکاری دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، اظهار کرد: هدف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، محرومیت زدایی بوده و در این راستا تاکنون اقدامات بسیار خوبی در استان انجام داده است.

وی، با بیان اینکه شهرستان دهلران از هدف های مهم مورد توجه در زمینه محرومیت زدایی است، افزود: تعامل و همراهی دستگاه‌ها با ستاد اجرایی در انجام اهداف، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام؛ با تاکید بر اینکه بیکاری زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی است لذا بر همه واجب است در حوزه اشتغال جوانان به جد کار و فعالیت کنیم تصریح کرد: بنیاد برکت در حوزه اشتغال دهلران فعال است.

در ادامه《لطیف صادقی》، فرماندار ویژه شهرستان دهلران، نیز اظهار کرد: شهرستان دهلران دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری بوده و اگر این مهم اتفاق بیفتاد اشتغالزایی خوبی برای کل استان فراهم می آورد. 

وی با بیان اینکه معضلات اجتماعی حاصل بیکاری و ناامیدی جوانان است، افزود: از ستاد اجرایی فرمان امام درخواست و توقع داریم بیشتر به این شهرستان توجه کند.

صادقی، خاطرنشان کرد: زیرساخت روستاهای این شهرستان نیازمند توجه است و از بنیاد برکت درخواست داریم به اشتغالزایی جوانان این منطقه توجه بیشتری کند.

کد خبر 6125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =