مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در فارس راه اندازی می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس از راه‌اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در فارس باهدف رونق اقتصاد مدارس در استان خبر داد.

حسین پورنورعلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: براساس این تفاهم نامه طرح مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدارس استان اجرا می‌شود.

او گفت: براساس این طرح قرار است سطح مهارت آموزی میان دانش آموزان ارتقا واز طرح‌های مرتبط ان‌ها حمایت شود.

پورنورعلی گفت: همچنین تلاش در جهت مردمی سازی اقتصاد در اموزش و پرورش وخودکفایی اقتصاد مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش اموزان کم‌برخوردار از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی در کشور شکل گرفتندکه توانسته اند ارتباط خوبی بین مردم و دستگاه‌های دولتی برقرار کنند.

او گفت: یکی از این نهادها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است که منشا خدمات بسیار زیادی در جامعه شده است.

عسکری گفت: امروز ضرورت دارد این نهادها براساس بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری ترسیم کرده اند در بازسازی ماموریت دستگاه‌های دولتی و کمک به ان‌ها فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این نهادهایی که رویکرد فرهنگی دارند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که اموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

عسکری گفت: باتوجه به اینکه درآموزش و پرورش قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر شکل گرفته است ضروری است که این نهادهای حمایتی با هم افزایی با این قرارگاه فعالیت کنند تا ازموازی کاری پیشگیری شود.

کد خبر 6072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =