حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از ۱۵ بیمار نیازمند درمان در فارس

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در استان فارس با اشاره به انجام اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت و حمایت از بیماران از پرداخت کمک هزینه درمان به ۱۵ بیمار نیازمند خبر داد.

حسین پورنورعلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد ۱۵ خرداد یکی از تشکیلات کمک‌رسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه سلامت است، گفت: در این راستا در سال جاری تا کنون به ۱۵ بیمار نیازمند کمک هزینه درمان پرداخت شده است.

او همچنین از پرداخت هزینه خرید اقلام مصرفی دندان پزشکی برای اردوهای جهادی در مناطق محروم و حاشیه شهر خبر داد و گفت: در قالب پویش لبخند احسان به ۶۰۰ نفر از افراد نیازمند خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق محروم ارائه شده است.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در استان فارس گفت: ستاد اجرایی و بخش‌های زیر مجموعه آن در طول سال، برنامه‌های متنوعی برای حمایت از محرومان و نیازمندان دارند.

پورنورعلی از حمایت ۱۰ زوج دارای فرزند ۳ قلو در استان خبر داد و گفت: در طرح حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو هدایایی از جمله یک بسته لبخند مادری به ازای هر یک از نوزادان، اهدای کارت هدیه ۳ میلیون تومانی و تامین پوشک مصرفی (۷۲ پوشک) به مدت شش ماه به ازای هر یک از نوزادان به خانواده‌ها تقدیم می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در استان فارس در ادامه از پرداخت کمک هزینه سفر و اعزام ۵۰۰ زائر به سرزمین راهیان نور با حمایت بنیاد احسان این ستاد خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 5928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =