افتتاح مرغداری به شیوه نوین در شهرستان بافق

با همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرستان بافق یک واحد مرغداری پرورش مرغ با شیوه نوین در تنظیم نور و تولید تخم مرغ رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد ، یک واحد مرغداری با شیوه نوین پرورش مرغ با تنظیم و تزریق نور و تولید تخم مرغ رسمی با همت بنیاد برکت در شهرستان بافق افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدپناه مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یزد در این مراسم گفت : این مرغداری با روش نوین پرورش و با تزریق نور در محیطی کاملا بسته باعث شده تا تولید تخم مرغ تا یک و نیم برابر افزایش یابد.

وی همچنین عنوان کرد : بنیاد برکت در طی سه سال گذشته بیش از چهار هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی داشته است که در این طرح‌ها ۱۲ هزار نفر مشغول به کار شدند و امسال نیز قرار است به تنهایی بیش از چهار هزار طرح اشتغال زایی و ۱۲ هزار شغل ایجاد کنیم.

ضمناً ایشان اظهار داشتند افرادی که مایل به انجام فعالیت های اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند میتوانند به دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) واقع در یزد- میدان شهدای محراب - ابتدای بلوار دانشجو - کوچه شماره 11 مراجعه و از مزایای طرح  مربوطه استفاده نمایند.

کد خبر 5214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =