30 هزار پرس غذا در میان نیازمندان توزیع می شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اردبیل از توزیع 30 هزارپرس غذای گرم دربین نیازمندان در روز عید غدیرخم خبرداد و گفت: ستاد اجرایی جهت توزیع غذاها با 30 گروه جهادی و 15 گروه خیریه همکاری خواهد کرد.

مهدی افتخاری رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهارکرد: طی چندین سال گذشته مصادف با عید بزرگ غدیرخم بحث احسان و اطعام نیازمندان مورد توجه ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفته است به طوری که قرار است امثال نیز 30 هزار پرس غذای گرم در سراسر استان توزیع شود.

وی با اشاره به اهمیت احسان در عید غدیر افزود: در روایات دینی نیز به بحث احسان غدیر تاکید شده است به همین دلیل نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ترویج این سنت حسنه نهایت تلاش خود را انجام می دهد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل تصریح کرد: این 30 هزار پرس غذایی گرم با همکاری 30 گروه جهادی و 15 گروه خیریه در نقاط مختلف استان از جمله مناطق محروم و کم برخوردارتوزیع خواهد شد.

افتخاری با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان کماکان ادامه داردگفت: از اوایل آغاز شیوع کرونا تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موفق به توزیع 160 هزار بسته معیشتی در سراسر استان اردبیل شده است.

وی گفت: بعد از پایان برنامه‌های عید غدیر پویش نسیم احسان را در مناطق گرمسیری استان خواهیم داشت که در قالب این طرح 400 کولر و پنکه برقی در مناطق شمالی استان در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر 4394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =