اهدای جهیزیه به زوجین کردستانی

آئین اهدای جهیزیه به ۳۹ زوج کم بضاعت کردستانی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سنندج برگزار شد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهر سنندج و سایر مدیران استانی حضور داشتند، حجت الاسلام آسوپار نماینده ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به طرح مسجد احسان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در مراحل بعدی به مساجدی که روحانیون فعالی داشته باشند و ساختار فیزیکی مسجد توانمندی‌های لازم را داشته باشد حمایت‌هایی دیگری همچون کمک به دانشجویان، صندوق قرض الحسنه، مهدکودک، خانه ورزش و ... نیز ارائه خواهد کرد.

مدیر کل دفتر ادیان و فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای تروبج سنت حسنه ازدواج آسان این مراسم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بر پا شده است. زوج های جوانی که در اینگونه مراسم‌ها مورد تکریم قرار می‌گیرند منتی بر آنها نیست بلکه هدف فقط تشویق جوانان و ترویج ازدواج آسان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان هم در ادامه این برنامه اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کارهای خیر همچون ساخت مدرسه، خانه محرومان، اهدای جهیزیه و ساخت مسکن برای زوج های جوان کارهای بسیار قابل توجهی را انجام داده است که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی افزود: این برنامه‌ها و مراسم‌ها برای تشویق امر مهم و سنت حسنه ازدواج است که مورد تاکید خداوند متعال و پیامبر اسلام(ص) است.

کد خبر 952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =