نیکوکاران سنگ صبور محرومان هستند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام، استان ایلام گفت: خیرین و گروههای جهادی بازوی حمایتی نهادهای حمایتی در کمک و مساعدت نسبت به محرومین هستید.   

محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام، در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکو کاری استان ایلام، اظهار کرد:  چند سالی است که ستاد اجرایی فرمان امام با مشارکت کمیته امداد با هدف اینکه بتواند تقدیر و تجلیل از زحمات خیرین و گروه‌های جهادی داشته باشد که به صورت شبانه روز و بدون چشم داشت و منتی از جان و مال و اعتبار و آبروی خودشان می گذرند برای اینکه بتوانند کمکی به افراد نیازمند انجام دهند، این آیین تجلیل را تدارک دیده است.   

وی افزود: استان ایلام محروم است، متاسفانه عدد افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان بسیار بالاست و با توجه به بودجه و محدودیتهایی که نهادهای حمایتی با توجه به وضعیت اقتصادی و محدودیت بودجه که در جامعه داریم نمی توانند خدمات بیشتری را ارائه دهند.

زارع با بیان اینکه گروههای حمایتی و جهادی نقش بسیار مهمی دارند که بتوانند افرادی که تحت پوشش دارند و یا کسانی که تحت پوشش آنها نیستند را مورد حمایت قرار دهند خاطرنشان کرد: فعالین عرصه احسان و نیکوکاری سنگ صبور مشکلات مردم هستند، خیلی از افرادی که به ما مراجعه می کنند و ما به گروه‌های جهادی و خیرین و نیکوکاران معرفی می کنیم با آغوش باز آنها را می پذیرند و تا جایی که توان داشته باشند آنها را می پذیرند .

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام، استان ایلام ادامه داد: در حقیقت گروه‌های جهادی بازوی حمایتی و اجرایی مجموعه های نهادهای حمایتی هستید در کمک و مساعدت نسبت به محرومین، که فقط خداوند می تواند جواب این تلاش‌ها و زحمات شما را بدهد.

وی افزود:  این مراسم در حقیقت به نوعی فرهنگ سازی است که دیگران و مردم بدانند که چه اقدامات و زحماتی در استان توسط خیرین و گروه‌های جهادی انجام گرفته و به نوعی یک بزرگداشت است، اجر اصلی را خداوند به شما خواهد داد.  

زارع خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام فعالیتهای زیادی را در حوزه خدمت رسانی انجام داده است که برخی از سرفصل های آن عبارت است از توزیع بسته های معیشتی، توزیع نوشت افزار، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی، پکهای حمایتی از دانش‌آموزان کنکوری، حمایت از زائر اولی های مشهد، تهیه جهیزیه و لوازم ضروری برای افراد کم بضاعت و نیازمند، همکاری بیش از ۱۵۰ موکب در اربعین با ستاد اجرایی فرمان امام، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک به زوج های نابارور، حمایت از خانواده های سه قلو و چندقلو، حمایت از مناطق محروم در قالب طرح تحول توانمند سازی، برنامه های دندان پزشکی و پزشکی در مناطق محروم، تعمیر منازل مسکونی افراد نیازمند بوده است.  

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام ادامه داد: هر جا اسمی از خدمت در استان می‌شود حتماً یک پای کار شما خیرین و نیکوکاران و گروه‌های جهادی است و ما در این جا جمع شدیم که زحمات شما را قدر بدانیم و بتوانیم بخش کوچکی از زحمات شما را مورد تقدیر قرار دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 7535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =