حجت الاسلام احمدی رابط جدید مسئولین خانه‌های احسان مازندران شد

در جلسه بهمن ماه مسئولین خانه های احسان استان مازندان، حجت الاسلام احمدی به عنوان رابط جدید استانی مسئولین خانه های احسان معارفه شد.

در جلسه بهمن ماه مسئولین خانه های احسان استان مازندان، حجت الاسلام احمدی به عنوان رابط جدید استانی مسئولین خانه های احسان معارفه شد.

محمد آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان مازندران گفت: در واقع وظیفه اصلی رابط استانی برقرای یک پل و راه ارتباطی مطلوب میان معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان و مسئولین خانه های احسان است. همچنین برقراری ارتباط با تمامی دستگاه های اجرایی، حضور در جلسات استانی، پیگیری امورات محلات و ... از دیگر وظایف این رابط استانی می‌باشد که انشالله با حضور حجت الاسلام علی احمدی بتوانیم اتفاقات بسیار خوبی را در محلات کمتر برخوردار رقم بزنیم.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام استان مازندان، به جهت هماهنگی بیشتر میان اعضای این قرارگاه، سلسله جلساتی را به صورت ماهانه با حضور مسئولین خانه های احسان برگزار می‌کند تا علاوه بر دریافت گزارشات از هر محله، نظرات و پیشنهادات آنها را نیز مورد توجه قرار دهد.

آهنگران ادامه داد: دو هزار و ۲۰ محله با حدود جمعیتی ۲۰ میلیون نفر در سراسر کشور شناسایی شدند که ستاد اجرایی فرمان امام برای پوشش و احیای ۴۴۰ محله، کمیته امداد برای پوشش ۳۱۸ محله، هلال احمر برای بازسازی ۲۱۵ محله فرسوده، و بهزیستی نیز برای احیای تعدادی دیگر پای کار آمدند تا شاهد بازآفرینی شهری در آن مناطق باشیم. در استان مازندران نیز تعداد ۵۴ محله کمتربرخوردار شناسایی شده است که از این تعداد متولی گری ۱۲ محله به ستاد اجرایی فرمان امام استان مازندان واگذار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =