درمان رایگان بیماران سرطانی استان فارس در مرکز جامع سرطان برکت

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس گفت: با حمایت مالی بنیاد پانزده خرداد و همکاری قرارگاه سلامت بنیاد احسان، بیماران سرطانی استان در پیشرفته‌ترین مرکز جامع سرطان کشور به صورت رایگان درمان خواهند شد.

حسین پورنورعلی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس درجمع خبرنگاران، گفت: با حمایت مالی بنیاد پانزده خرداد و همکاری قرارگاه سلامت بنیاد احسان ۲۰۰۰ بیمار سرطانی در کشور به صورت رایگان در مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز جامع غربالگری، پیشگیری وتشخیص و درمان سرطان کشور مداوا خواهند شد.

وی گفت: مرکز جامع سرطان برکت دارای دستگاه‌های شتاب دهنده خطی، دستگاه سایبرنایف، دستگاه توموتوراپی و دستگاه سی تی سیمولاتور است و این مرکز با بخش‌های تخصصی شیمی درمانی رادیوتراپی، ژنتیک و آزمایشگاه پاتوبیولوژی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

پورنورعلی ادامه داد: در پی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گام اول سهمیه استان ۸۸ نفر بیمار است که این بیماران از بین دهک‌های یک تا پنج انتخاب و فرایند درمان خود را در مرکز جامع سرطان برکت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 7347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =