پویش دلگرمی احسان برای مناطق محروم استان مرکزی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی، از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد.

مدیر کل محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جناب آقای تهامی از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با اهدای ۱۷۰ وسیله گرمایشی به خانواده‌های نیازمند با مشارکت گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح آبگرمکن دیواری و بخاری به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود افزود: ارزش وسایل گرمایشی اهدا شده در این پویش، بیش از ۵ میلیارد ریال است که به زودی در اختیار خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی ادامه داد: این نهاد انقلابی براساس رسالت تعریف شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشتی مردم را بررسی می‌کند، و به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده تا حین توزیع وسایل گرمایشی شان و منزلت افراد حفظ شود.

تهامی در خصوص شیوه شناسایی خانوادههای نیازمند در این طرح، تاکید کرد: آمار خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان به دست آمده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

کد خبر 7227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =