بسیج سازندگی «ما می‌توانیم» را  معنا کرد/ زدودن محرومیت از چهره ایلام کار جهادی می‌خواهد 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: بسیج سازندگی موثرترین عامل در تحقق هدف «ما میتوانیم» در کشور بوده و اقدامات ارزشمند این نهاد در استان باعث رفع بسیاری از مشکلات و کمبودها شده است.

 
به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «محمد زارع» در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: از سال ۷۹ که بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفت ما در این مدت شاهد اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در کشور و استان توسط این نهاد بوده‌ایم. 
وی، با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی استان شایسته تقدیر است، افزود: در تمام امور کشور هر زمان و هرکجا بسیجی گونه عمل شده موفق بوده‌ایم.
زارع، با اشاره به اینکه رسالت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به محرومان است، خاطرنشان کرد: همکاری بین این دو نهاد قطعاً در پیشبرد اهداف مورد نظر تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بکارگیری تمام توان سه مجموعه وابسته از جمله بنیاد احسان، بنیاد ۱۵ خراد و بنیاد برکت در تلاش است که چهره محرومیت را از سیمای استان با همکاری سایر دستگاه‌ها بردارد.
در ادامه سرهنگ «علی ملک‌زاد»، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام نیز اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پای کار است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی، با بیان اینکه حرکت‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان به معنای واقعی کلمه جهادگری است، افزود: هرکجا ستاد اجرایی ورود کرده نتیجه کار مثبت و قابل قبول بوده است.
ملک‌زاده، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی با تعداد نیرو کم کارهای بزرگ و ارزشمندی در استان انجام داده است، خاطرنشان کرد: در مواقع بحران اگر اقدامات فوق سریع و به موقع مجموعه ستاد اجرایی نباشد قطعاً در بعضی بخش‌ها دچار مشکل جدی می‌شویم.
وی، ادامه داد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان موجب دلگرمی و امید در دل محرومان شده است که جای تقدیر دارد.

کد خبر 7177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =