اجرای طرح های حمایتی بنیاد 15 خرداد در اردبیل – توجه به رشد جمعیت و سلامت جامعه در طرح های حمایتی این بنیاد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اردبیل به افزایش حمایت پذیران در طرح های حمایتی بنیاد 15 خرداد در عرصه های مختلف خدمات رسانی به خانواده های کم بر خوردار اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل؛ صبح امروز( چهار شنبه ) مهدی افتخاری ازاجرای طرح های بنیاد 15 خرداد در راستای کمک به خانواده های کم بر خوردار اردبیل خبرداد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به احداث 5 خانه بهداشت و 18 مدرسه توسط بنیاد 15 خرداد و اهدای 334 عدد تجهیزات توانبخشی در پویش های مثبت حرکت از جمله ویلچر،واکر،تشک مواج، عصای جسمی و حرکتی ،عصای نابینایان و تشک ویلچر به نیازمندان اردبیلی را از جمله بسته ها ی حمایتی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرای فرمان امام(ره) عنوان کرد.

افتخاری افزود:در فرآیند غلبارگری بعمل آمده در در خصوص بینایی سنجی توسط کادر پزشکی ،109 کودک با بیماری تنبلی چشم شناسایی و به آنها از ناحیه بنیاد 15 خرداد کمک هزینه خرید عینک پرداخت شد است.

وی در ادامه گفت:در طرح حمایتی خانواده های بیش از 3 فرزند که در سال جاری به جمعیت ایران بزرگ اضافه شده اند بسته های لبخند مادری از جانب بنیاد 15 خرداد اهدا می شود که سهم استان اردبیل تا کنون 165 بسته می باشد که در همین راستا نیز 129 مورد تسهیلات شامل کارت هدیه ،سپرده های بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج های جامعه هدف اردبیلی که از سال 1401 تاکنون صاحب فرزند شده اند مورد حمایت قرار گرفته اند.

افتخاری به طرح حمایتی خاص صاحب فرزندان چند قلو اشاره و به اهدای 8 پک حمایتی شامل بسته لبخند مادری  ارزش بیش از پنج میلیون تومان ، کارت هدیه و اهدای 6ماه پوشک مصرف نوزادان به صورت رایگان به خانواده های دارای چند قلو خبر داد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به ورود بنیاد 15 خرداد در راستای کمک هزینه درمان زوج های نابارور اشاره و افزود تا کنون 138 زوج اردبیلی مورد حمایت این طرح قرار گرفته اند.

افتخاری به تخصصی ورود پیداکردن بنیاد 15 خرداد در عرصه سلامت و پزشکی اشاره و در حوزه شنوایی کودکان نیازمند به تحت حمایت قرار گرفتن311 کودک کم شنوا و ناشنوا  و از پذیرش و مورد حمایت قرار گرفتن 532 تن از خانواده های دارای بیمار سرطانی که از جمله بیماران با هزینه درمانی بالا و خارج از توان خانواده های نیازمند می باشند خبر داد.

وی خاطر نشان کرد بنیاد 15خرداد در قالب کمیته مسئولیت اجتماعی خود به 46 بیمار بی بضاعت در مناطق محروم استان اردبیل کمک هزینه درمانی بلاعوض پرداخت کرده است.

انتهای پیام /

کد خبر 7082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =