افتتاح دو خانه احسان در محله لپویی و زرقان 

 دو خانه احسان در محله لپویی و زرقان برای فعالیت گروه‌های جهادی با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فارس، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و شهردار شهرستان زرقان و امام جمعه و بخشدار لپویی افتتاح شد.

حسین پورنورعلی مدیر کل ستاد اجرایی فارس در این مراسم گفت: طی سال جاری هفت خانه احسان جدید در استان فارس افتتاح شده است که ۲ خانه احسان آن در محله لپویی و زرقان به بهره‌برداری رسید.

او بیان کرد: هدف از راه‌اندازی خانه‌های احسان در سطح استان توانمندسازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

پورنورعلی، تربیت و آموزش نسل جوان در این مناطق و انجام اقدامات فرهنگی را از دیگر خدمات دیگر خانه احسان مطرح کرد که باید منجر به شکل‌گیری گروه‌های جهادی و فعال بیشتر در زمینه فرهنگی شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان فارس ادامه داد: در طرح خانه احسان حمایت‌های ویژه‌ای در قالب قرارگاه ۲۲۰ محله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ساکنان مناطق محروم انجام می‌گیرد تا با کمک گروه‌های جهادی در این مناطق به نیازمندان و آسیب‌های اجتماعی رسیدگی شود.

او ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آن‌ها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =