نسشت مردمی و ملاقات با مسئولین و فعالان خانه احسان در اردبیل

مدیر کل امور استانها و مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به اردبیل در جمع مسئولان و فعالان خانه احسان اردبیل حضور داشته و در کنار آن با مردم ملاقات و از نزدیک شاهد توانمدی ها و نیازمندی های آنها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) «حسین تحقیقی»مدیر کل امور استانها و «محسن جهانی» مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآخرین برنامه سفر یک روزه خود به اردبیل درجمع اعضای خانه احسان محله حسن آباد واقه در مسجد رسولیه حضور داشته و با اعضای فعال این خانه احسان نسشت صمیمی داشتند.

در این مراسم رضا تدین به گزارشی از اقدامات انجام شده در خانه احسان مسجد رسولیه محله حسن آباد ارائه کرده ضمن ارائه توانمندی این خانه احسان در زمینه های مختلف به برخی از نیازمندی های خانه احسان محله حسن آباد و درخواست جوانان این منطقه نیز اشاره کرد.

«جهانی» ضمن قدر دانی از اقدامات شایسته این خانه احسان طرح های حمایتی که در خانه های احسان امکان اجرای آن در راستای مرتفع نمودن نیاز های خانواده های کم برخوردار وجود رارد را معرفی و مدیرکل امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از این خانه احسان خواست تا پشنهادهای و برنامه های خلاقانه خود را در راستای اهداف این خانه احسان ارائه کنند تا تصمیماتی در این خصوص گرفته شود .

در پایان این نشست حاضرین در نماز جماعت (نمازمغرب) مسجد رسولیه شرکت کرده و هیئت امنای محله و اعضای خانه احسان از حضور مسئولان در جمع خود ابراز خرسندی کرده و از آنها قدردانی نمودند.

انتهای پیام/

کد خبر 6871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =