پیام تسلیت مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس در پی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار رنجبر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس در پی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار محمدباقر رنجبر از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و از فرماندهان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس در پی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار محمدباقر رنجبر از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و از فرماندهان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت حسین پورنورعلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار محمدباقر رنجبر رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و مسئول امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله، ضایعه‌ای اسفبار برای مردم استان فارس و کشور است.


پورنورعلی در این پیام عروج سردار رشید سپاه اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم استان فارس، پاسداران انقلاب، رزمندگان و خانواده این شهید تسلیت گفت و غفران الهی را برای آن و صبر و اجر را برای بازماندگان مسئلت کرد.

سردار (منوچهر) محمدباقر رنجبر از روزهای آغازین جنگ به عنوان پاسدار از شیراز به جنوب اعزام شد وی۲۲ ساله بود که راهی جبهه‌های جنگ شد. ایشان جانشینی لشکر و فرمانده و جانشین گردان و فرماندهی لشکر ۱۹ فجر را عهده دار بود و فرماندهی تیپ‌های امام سجاد (ع) و امام حسن (ع) در دوران دفاع مقدس و فرماندهی اسبق عملیات سپاه فجر استان فارس و مدیرکلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از دیگر سمت‌های وی بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر که سال‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت بود پس از بازنشستگی هم دست از تلاش بر نداشت و تدریس درس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه، ریاست اداره امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، پیگیری امور سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، مدیریت، تدوین و جمع آوری اسناد مجموعه اسناد لشکر ۱۹ فجر در هشت سال دفاع مقدس و انجام پژوهش در باب شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بخشی از فعالیت‌های وی در این خصوص است.

 خادم الحسین سردار حاج منوچهر (محمدباقر) رنجبر این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس که به خوشرویی، مهربانی، خضوع و خشوع، خلوص و پاکی و پاک‌دستی مشهور بود در حین برگشت از سفر معنوی کربلای عراق دچار عارضه‌ای جسمی شد و در آی سی یو بیمارستان نمازی بستری شده و پس از اینکه به کما رفت در نهایت در سالروز رحلت پیامبر اکرم و شهادت نوه مکرمش امام حسن مجتبی (ع)، روح پاکش به ملکوت اعلا پیوست.

انتهای پیام/

کد خبر 6726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =