مراجعه پنج هزار زائر به بیمارستان فوق تخصصی سیار احسان در مرز مهران  

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: بیمارستان سیار احسان مستقر شده در مرز مهران تا کنون به بیش از پنج هزار زائر اربعین خدمات پزشکی و درمانی ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام «محمد زارع» اظهار کرد: بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی بنیاد احسان در مرزهای مهران محل اصلی تردد زائران عزیز مستقر شده و در حال ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران عزیز است. 

وی،با بیان اینکه تاکنون بیش از 5 هزار زائر اربعین مرز مهران از خدمات پزشکی و درمانی این بیمارستان بهره‌مند شده اند، تصریح کرد: این بیمارستان به جهت سرعت بخشی ارائه خدمات پزشکی به زائرین عزیز در مرز مهران مستقر شده چرا که حجم زائرین در این مرز بیش از سایر مرزهاست.

زارع با بیان اینکه این بیمارستان شامل بخش‌های آزمایشگاه، تصویربرداری، اتاق عمل، بخش‌های بستری، اورژانس و ریکاوری است، خاطرنشان کرد:همچنین به جهت تردد زائران در هوای گرم تعداد بیمارانی که دچار گرمازدگی می‌شوند زیاد است بنابراین پیش بینی‌های لازم انجام شده و خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: بیمارستانی که در مرز مهران مستقر شده یک بیمارستان سیار مجهز و پیشرفته است و تمام امکاناتی که یک بیمارستان سیار در سطح بین المللی باید داشته باشد را دارد. 

وی، بیشتر علت مراجعه به بیمارستان را گرمازدگی عنوان کرد و گفت: زائران عزیز نگران نباشند تا آخرین نفر برگشتی از کربلا پای کار هستیم و نوکری عاشقان اباعبدالله خواهیم کرد.

کد خبر 6695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =