جوانان محلات 2020 از نسل همان جوانان انقلابی و ولایی هشت سال دفاع مقدس اند

عضو تشخیص مصلحت نظام و معاون وزیر کشور در سومین گرد همایی« رهسپاران عصر ظهور» اردبیل گفت: جوانان محلات 2020 از نسل همان جوانان انقلابی و ولایی هشت سال دفاع مقدس هستند و با تلاش و اقدامات جهادی در راستای عزت وپیشرفت همه جانبه ایران بزرگ ادامه دهنده راه راستین شهدا هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل، «علی آقا محمدیان»عضو تشخیص مصلحت نظام و معاون وزیر کشور شامگاه روز (پنج شنبه) در مراسم سومین گرد همایی « رهسپاران ظهور » در مسجد رسولیه اردبیل در جمع جوانان محلات 2020 و مسئولین استان اردبیل اظهار داشت: جوانان محلات 2020 از نسل همان جوانان انقلابی و ولایی هشت سال دفاع مقدس هستند و با تلاش و اقدامات جهادی در راستای عزت و پیشرفت ایران بزرگ ادامه دهنده راه راستین شهدا هستند.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهدا ونیت الهی امام راحل و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی رشد و تعالی همه جانبه ایران میسر است و یکی از نکات مهم در خصوص جوانان ایران این است که از نظر معنویت و درک معارف اسلامی به اوج خود برسند که اعزم جوانان در قالب طرح «رهسپاران ظهور» در اربعین حسینی به زیارت بارگاه معصومین در نجف اشرف و کربلای معلی در راستای این هدف بزرگ انجام می شود.

معاون وزیر کشور در ادامه افزود:جوانان شهر «ابو الفضل» با تشرف در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی عشق و ارادت قلبی خود را با حضور قلب به مریدشان حضرت عباس(ع) به نمایش خواهند گذاشت .

آقا محمدیان گفت: بعد از پیروزی غرور آفرین ایران در هشت سال دفاع مقدس دشمنان ایران با ورود به جنگ ادراکی ،شناختی و جنگ نرم هزینه و برنامه های گسترده ای در خصوص فریب جوانان ما و جداکردن از فرهنگ ایرانی اسلامی دارد اما  حضور جوانان در راهپیمایی اربعین حسینی پیامی بزرگ به دشمنان ایران اسلامی و بد خواهانش دارد زیرا که آنها خواهند دید جوانان ایران با پایبندی به اسلام و فرهنگ ایرانی نقشه های آنها را نقشه بر آب خواهند کرد.

 شرکت در مراسم عذاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) پاسخ گویی به سوالات و مطالبات جوانان و حاضرین توسط«علی آقا محمدیان» از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =