تقدیر سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام از جوان فداکار مدافع حرم شاهچراغ

طی مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام و استاندار فارس از فرزاد بادپا نیروی خادم فداکار حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست داعشی را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.

طی مراسمی با حضور عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حسین پورنورعلی مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان امام و دیگر مسئولان از فرزاد بادپا نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.

عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در حاشیه این مراسم تقدیر گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از آقای فرزاد بادپا از خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند مهار کرد تقدیر کنیم.

او گفت: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت های بیشتر شد.

او گفت:در جلسه امروز با استاندارمحترم و مدیران کل استانی آخرین پروژه‌های ستاد و مشارکت در برخی طرح‌ها برای حل مشکلات مردم مناطق محروم استان مورد بررسی قرار گرفت.

نوروزی همچنین درجریان سفری یک‌روزه ضمن تشرف به زیارت حرم حضرت شاهچراغ، در مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی این حرم مطهر حضور یافت .

انتهای پیام/

کد خبر 6607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =