برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد ؛ بسته خبری فروردین ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فروردین 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

مادران باردار و شیرده نیازمند ایلامی زیر چتر حمایت تغذیه ای بنیاد ۱۵ خرداد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: در راستای ارتقای امنیت تغذیه ای مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار بنیاد ۱۵ خرداد به جد ورود کرده در این راستا خدمات ارزشمندی به این قشر از جامعه ارائه می‌کند.

 محمد زارع اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به بحث امنیت غذایی بوده لذا بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این زمینه به صورت جدی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار بسیار مهم و حائز اهمیت است،افزود: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار؛ رفع کمبودهای تغذیه‌ای آنها و همچنین ارتقای ضریب هوشی کودکان است.

زارع، با اشاره به اینکه طی سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از یک هزار و ۵۰۰ مادر باردار یا دارای فرزند شیرخوار حمایت معیشتی و پروتئینی در سطح استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها در سال‌جاری با جدیت بیشتری  دنبال خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد در تلاش است که با رفع دغدغه‌های امنیت تغذیه‌ای در مناطق کم‌برخوردار کمک کند نسلی سالم، چابک، باهوش و علاقمند به توسعه و آبادانی کشور تربیت شوند.

وی به حمایت ستاداجرایی از درمان ناباروری و افرایش جمعیت اشاره و تصریح کرد: سال گذشته مرکز درمان ناباروری بیمارستان طالقانی شهر ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید و هم اکنون به مردم عزیز استان در حال ارائه خدمت است.

اهدای بسته لبخند مادری به خانواده سه قلوهای زنجانی

در جلسه ستاد حمایت از تحکیم بنیان خانواده و جمعیت، بسته های لبخند مادری توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان زنجان به خانواده های داری فرزند سه قلو اهدا شد.

اهدای بسته های لبخند مادری در شهرستان خدابنده

در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده برگزار شد، به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنان در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند بسته های لبخند مادری اهدا شد.

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از هشتمین خانواده دارای سه قلو در قزوین

هشتمین خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر متولدین ۱۴۰۱ به بعد در استان قزوین مورد حمایت بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفت.

علی اصغر جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین در این دیدار که به همراه خانم دکتر علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری و دبیر جوانی جمعیت استان انجام شد؛ بیان کرد: هشتمین حمایت از خانواده دارای فرزندان سه قلو و بیشتر در توابع بخش کوهین در قالب اهدای بسته های حمایتی شامل: کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی، تامین پوشک تا ۶ ماهگی همه نوزادان و یک بسته لبخند مادری به هر کدام از نوزادان که شامل چهل قلم کالای مورد نیاز کودک است، صورت گرفت.

وی افزود: تهیه این هدایا توسط بنیاد ۱۵خرداد که ذیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت می کند، انجام گرفته است.

تجلیل از خانواده های دارای فرزند سه قلو در یزد

در حاشیه برپایی قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت استانداری یزد از خانواده های دارای فرزند سه قلو تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استان حضور داشتند از خانواده های دارای فرزند سه قلو متولد ۱۴۰۱ به بعد تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =