عضویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مازندران در شورای سیاستگذاری کشاورزی استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان #مازندران مهندس هادیان، مدیر کل و مهندس آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران طی نشستی با آقای دکتر حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران دیدار کردند. هدف از این دیدار که در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۲ روی داد، ارائه گزارش عملکرد این ستاد در حوزه تولید و اشتغال بود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در حوزه اشتغال، با هدف ارائه حمایت مالی به مردم، وام‌های کم بهره‌ای را فراهم می‌کند. این تسهیلات به کسب و کارها در حوزه اشتغال کمک کرده تا فرصت‌های جدیدی برای توسعه و رشد اقتصادی فراهم گردد.

علاوه بر این، ستاد اجرایی با طرح جهش تولید در دیم زارها و طرح توسعه گیاهان دارویی در استان مازندران به فعالیت در حوزه تولید می‌پردازد. این طرح‌ها هدف دارند تا با افزایش تولید و کیفیت محصولات، علاوه بر بهبود شرایط اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه، وضعیت امنیت غذایی را نیز بهبود بخشند.

اضافه شود که با توجه به عملکرد بسیار مثبت ستاد اجرایی در حوزه کشاورزی، آقای خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، طی مصوبه ای اعلام کرده است که این ستاد به عضویت شورای سیاست گذاری کشاورزی استان درآید.

محمد آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان #مازندران در خصوص عضویت ستاد اجرایی در شورای سیاست گذاری کشاورزی استان مازندران عنوان کرد: با عضویت در این شورا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران به عنوان یک نهاد مهم و تخصصی، می‌تواند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد سیاست‌ها و برنامه‌های کشاورزی به ارمغان بیاورد و در فرایند تصمیم‌گیری‌ها سهمی فعال داشته باشد.

وی افزود: این تصمیم، نشان از اعتماد و تشویق دولت به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه تولید و اشتغال است و نقش آن را به عنوان یک نهاد کلیدی در توسعه کشاورزی و اشتغالزایی تأکید می‌کند. امیدواریم که با عضویت در شورای سیاست گذاری کشاورزی، ستاد اجرایی بتواند در صورت نیاز، سیاست‌ها و برنامه‌های جدیدی را ارائه داده و بهبود و توسعه حوزه کشاورزی در استان مازندران را در پیش بگیرد.

#مازندران

کد خبر 6113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =