آغاز مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در استان

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم افتتاح این طرح گفت: امیدواریم مردم همانطور که از فقرا حمایت می‌کنند، در کنار دیگر دستگاه‌ها مثل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حضور داشته باشند. آیت الله طباطبایی نژاد افزود: ستاد اجرایی فرمان امام همه ساله در چند نوبت در استان‌های مختلف از جمله استان اصفهان بسته‌های معیشتی را توزیع می‌کند که امسال نیز برای اولین مرحله در حال اجراست و در ماه‌های آینده هم تکرار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان؛ اصغری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه استان با اشاره به افتتاح فاز اول مرحله دهم رزمایش همدلی و احسان در کشور گفت:در استان نیز این رزمایش در حال اجراست که در مرحله اول ۱۰ گروه جهادی، بیش از ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال بین محرومان و نیازمندان در استان توزیع می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان هم در مراسم افتتاح این طرح گفت: امیدواریم مردم همانطور که از فقرا حمایت می‌کنند، در کنار دیگر دستگاه‌ها مثل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حضور داشته باشند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: ستاد اجرایی فرمان امام همه ساله در چند نوبت در استان‌های مختلف از جمله استان اصفهان بسته‌های معیشتی را توزیع می‌کند که امسال نیز برای اولین مرحله در حال اجراست و در ماه‌های آینده هم تکرار خواهد شد.

کد خبر 5952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =