عمل‌گرایی ستاد اجرایی فرمان امام باید الگو دستگاه‌ها شود 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اقدامات جهادی بسیار خوب در استان ایلام فعال است و باید از ظرفیت این دستگاه جهت توسعه همه جانبه استان استفاده شود

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام،جناب آقای دکتر《امین دوست‌محمدی》در جلسه هم افزایی ستاد اجرایی، جهاد کشاورزی و مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت توسعه دیمزارهای استان، اظهار کرد: در زمینه جهش تولید در دیمزارهای استان ستاد اجرایی و جهاد کشاورزی به خوبی ورود کرده‌اند و همکاری این دو دستگاه در این حوزه قابل تقدیر است.

وی، با بیان اینکه استان ایلام در زمینه کشاورزی و بخصوص حوزه دیمزار ظرفیت خوبی دارد و با حمایت از کشاورزان این حوزه میتوان به امنیت غذایی کشور کمک کند، افزود: باید بر اساس شعار سال و نیاز جامعه حرکت عملی صورت بگیرد. 

دکتر دوست‌محمدی ادامه داد: دغدغه امنیت غذایی باید سرلوحه همه فعالیت‌ها قرار گیرد و به فرموده رهبر عزیز انقلاب همه چیز باید مسئله محور و در راستای مطلبه مردم، دغدغه نظام، ضرورت موضوع و فوریت؛ حرکت صورت بگیرد تا نتیجه آن در سطح جامعه احساس شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با تاکید بر اینکه هیچ جلسه‌ای در حوزه برنامه‌ریزی بدون نتیجه نخواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: برخی سوئ‌مدیریت‌ها باعث عقب افتادگی‌های استان بوده اما آنچه در اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایلام تاکنون مشاهده شده جهادگرانه، دلسوزانه و مردم محور بوده و نتیجه آن به خوبی مشهود است که جای تقدیر دارد. 

وی، به اهمیت و تاثیرگذاری مشارکت نهادهای انقلابی در توسعه همه جانبه کشور و استان تاکید کرد و گفت: زاویه کار در ستاد اجرایی کاملا روشن است و بسیار خوب در عمل و اجرا حرکت می‌کند. 

دکتر دوست‌محمدی، با اشاره به اینکه هرکاری در استان به ستاد اجرایی محول می‌شود با سرعت، دقت و صراحت کامل انجام می‌شود، تصریح کرد: روحیه جهادی و تلاش بی‌وفقفه در راستای محرومیت‌زدایی در ستاد اجرایی استان کاملا مشهود است.  

وی، اضافه کرد: ستاد اجرایی در زمینه بحث تبصره ۱۶ و ۱۸ طی سال گذشته و انجام درست آن کارنامه درخشانی دارد که مایل هستیم همکاری‌ها جهت توسعه استان بیشتر شود.

کد خبر 5876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =