بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در آستانه روز جهانی قدس

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «گروه‌های مردمی و فعالین اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همگام با مردم ایران، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت اعلام می‌کنند که روز جمعه ۲۵ فروردین با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.»

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در متن بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان آمده است:

«فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر رمضان المبارک که موسم تمرین صبر و استقامت است، نویدبخش نصرت الهی است که آیاتِ محکماتِ قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می‌نماید.

روز قدس؛ روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است؛ آری! این یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

روز قدس؛ روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

گروه‌های مردمی و فعالین اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همگام با مردم ایران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت اعلام می‌کنند که روز جمعه ۲۵ فروردین با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین؛ فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.»

کد خبر 5797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =