آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان در اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از فعالین عرصه خدمترسانی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با عنوان جایزه احسان در اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اصفهان، نماینده ولی فقیه سپاه استان و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان در مراسم تجلیل از فعالین عرصه احسان گفت: بنیاد احسان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر موضوع حمایت از گروه های جهادی و حمایت از جریان مردمی برای تقویت و تشکیل گروه های حلقه های میانی که بتواند کمک کنند به جریان های جامعه سازی باشد از سال 98 وارد عرصه خدمات رسانی شدند.

شیرانی عنوان کرد: آغاز خدمترسانی مصادف با کرونا شد که در این حوزه بسته های معیشتی برای خانواده های بی بضاعت بیشتر خود را نشان داد و گروه های جهادی بابت این موضوع با ستاد اجرایی و بنیاد احسان بیشتر در ارتباط بودند.

وی اظهار کرد: این بنیاد در واقع تاکید بر جریان های مردمی دارد به لحاظ اینکه همان گونه که انقلاب با تقویت و حضور مردم به پیروزی رسیدند تلاش کرده ایم دوران محرومیت و سازندگی را نیز با بهره گیری از توان مردمی و این ظرفیت پشت سر بگذاریم.

شیرانی با بیان اینکه پس از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر بر تشکیل حلقه میانی تاکید داشتند بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی پیام های متعددی نیز در این سال ها برای تقویت جریان های مردمی داشته اند به خصوص در عرصه روشنگری و جهاد تبیین چرا که این موضوع برای گروه های جهادی بسیار ضروری است.

به گفته وی با توجه به اتفاقاتی که در جامعه شاهد هستیم خدمت رسانی گروه های مردمی برای تبیین انقلاب موثر خواهد بود.

در ادامه وی به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله بنیاد احسان پرداخت و توضیح داد: در طول یک سال بنیاد احسان 227 تن بسته های پروتینی را توزیع کرد، همچنین 150 مورد توزیع وسایل گرمایشی را به عهده گرفتیم.

شیرانی گفت: پویش های مختلف همچون احسان نسیم برای توزیع وسایل سرمایشی را طی یک سال گذشته در دستور کار قرار داده ایم .

وی تصریح کرد: از ظرفیت گروه های جهادی به صورت شبکه یافته برای رفع محرومیت مناطق محروم بتوانیم استفاده کنیم در حال حاضر 15خانه احسان برای استان مشخص شده است.  

در این مراسم از خانواده شهید جهادگر و مدافع امنیت محسن رضایی تقدیر شد و همچنین جایزه احسان به 30 تلاشگر در 10 محور اهدا شد.

کد خبر 5709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =