افتتاح فاز دوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز با رویکرد حمایت از فری‌لنسینگ

در جریان سفر یکروزه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام به استان فارس، فازدوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز با رویکرد حمایت از طرح‌های فریلنسینگ (آزادکاری) افتتاح شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه سفر به استان فارس گفت: سفر به استان فارس با هدف بازدید از طرح‌های درحال اجرای ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه های مختلف و بررسی زمینه‌های موجود در خصوص افزایش حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان، افزایش طرح‌های اشتغالزایی، ظرفیتهای جدید مشارکت در نهضت ملی مسکن و احیای بنگاه‌های اقتصادی انجام شد.

عارف نوروزی افزود: امروز فازدوم توسعه کارخانه نوآوری شیراز دراین مکان به بهره‌برداری رسید. در این مجموعه ، طرح های فریلنسینگ (آزادکاری) فعالیت میکنند و بنیاد برکت ضمن تجهیز این مجموعه ، ۳۰ طرح اشتغالزایی را درآن اجرا و حمایت کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه فریلنسرها بنیاد برکت تاکنون ۸۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور را مورد حمایت قرارداده که استان فارس با ۲۲۰ طرح دارای بیشترین طرح در کشور میباشد.
نوروزی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها و نخبگان جوان کشور ، یکی از سیاست‌های راهبردی ستاد اجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر بوده و بسیاری از مشکلات و گره‌های بزرگ کشور با کمک همین استارتاپ‌ها در حوزه پزشکی ، صنعت ، کشاورزی و فناوری مرتفع شده است،

نوروزی تاکید کرد: موسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون حدود ۱۴۵۰ میلیارد تومان در زمینه استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری داشته ، بنیاد برکت هم تاکنون از ۱,۷۵۰ طرح دانش بنیان حمایت کرده و ۱۰۰۰ طرح دیگر هم در شرف راه‌اندازی دارد،

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام تا امروز ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار شغل در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده که از این تعداد ۳۹۱ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است،


وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در استان فارس تاکنون تعداد ۱۴,۲۵۰ طرح اشتغالزایی اجرا کرده که تعداد ۴,۹۱۶ طرح آن مربوط به سال ۱۴۰۱ می باشد.


سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در جریان سفر یکروزه به فارس ، با نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس نیز دیدار و زمینه‌های همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف به ویژه خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان را بررسی کرد.


انتهای پیام/

کد خبر 5654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =