آموزش رایگان به متقاضیان اشتغال بنیاد برکت

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، فیلم‌های آموزشی اشتغال به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت از آغاز طرح «برکت با ماهرشو» خبر داد و گفت: متقاضیان اشتغال و افراد جویای کار می‌توانند فیلم‌های آموزشی کسب‌وکار در رسته‌های مختلف شغلی و به ویژه مشاغل آزادکاری (فریلنسینگ) را به شکل کاملا رایگان دریافت کنند و برای اشتغال‌زایی به‌کار بگیرند.

سیدمحسن کالوندی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت رایگان این فیلم‌های آموزشی می‌توانند به سایتmahersho.academy  مراجعه کنند و پس از کامل کردن فرآیند ثبت نام، از فیلم‌های مرتبط با رسته شغلی مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

دبیر کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه میان بنیاد برکت و شرکت ماهرشو، طرح «برکت با ماهرشو» در استان یزد و با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان و مسئولان کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت آغاز شده است.

آموزش رایگان به متقاضیان اشتغال بنیاد برکت

کالوندی در تشریح جزئیات فیلم‌های آموزشی رایگان ارائه شده در طرح «برکت با ماهرشو» اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های آموزشی در رسته‌هایی مانند بازاریابی و فروش، صنایع دستی و هنری، تولید محتوا، کامپیوتر، مد و پوشاک، برندسازی و تبلیغات، برنامه‌نویسی، آرایشی و بهداشتی، شبکه‌های اجتماعی و  کارآفرینی و توسعه فردی را بدون پرداخت هزینه و به شکل کاملاً رایگان دریافت کنند.

وی درباره فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه آزادکاری (فریلنسینگ) خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۹ و برای اولین‌بار، اشتغال‌زایی و توانمندسازی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور را از طریق فریلنسینگ آغاز شده است. از آن‌جایی‌که در فریلنسینگ ساعات کاری منعطف و نیاز به دفتر کار خاصی نمی‌باشد، یک منبع درآمد بسیار مناسب برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به‌شمار می‌رود.

کالوندی درباره فرایند آزادکاری (فریلنسینگ) هم توضیح داد: فریلنسینگ به معنای کار از راه دور است که طی آن یک فرد با راه‌اندازی یکی از مشاغل نرم‌افزاری، اموری مانند توسعه‌دهنده وب، بهینهسازی سایت، تولید محتوا، تدریس خصوصی، صداپیشگی، مترجمی، طراحی سایت، گیمنویسی، برندینگ، بازاریابی، عقد قرارداد، پشتیبانی، توسعه و تحویل محصول و خدمات پس از فروش را شخصا انجام می‌دهد و دستمزد خود را از کارفرما دریافت می‌کند و با توجه به عدم نیاز به حضور شخص، با کارفرمای خارج از کشور نیز قابل انجام است.

کد خبر 5575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =