تفاهم نامه تشکیل پایگاه های اشتغال زایی مردمی توسط معاونت اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام امضا شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان، در خصوص این تفاهم نامه گفت: اولین و مهم ترین قدم برای ریشه کن کردن فقر به طور کامل، قطعا فعالیت و پیشرفت در زمینه اشتغال زایی خواهد بود، این تفاهم نامه هم با همین دیدگاه، توسط بنیاد احسان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران امضا شده است.

سیدامیرحسین میرمحمد صادقی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور حمایت از تسهیل جستجوی شغل برای کارجویان و متقاضیان کسب و کار های خرد و خانگی، با اولویت مناطق کم برخوردار امضا شده است.

وی افزود: قرار است این پایگاه های مردمی با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی مناطق مختلف استان تهران، موانع موجود در جهت استفاده از زیرساخت ها و برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران را برطرف نمایند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم نامه گروه های مردمی، به منظور راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال از سوی بنیاد احسان به اداره کار جهت آموزش معرفی می شوند. همچنین با امضای این تفاهم نامه قرار است متناسب با ظرفیت پایگاه های مردمی اشتغال، ضمن اعطای مجوز مشاغل خانگی دسترسی به دریافت تسهیلات اشتغال زا تسهیل شود.

کد خبر 5347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =