توزیع ۳۰ هزار بسته پروتئینی در رزمایش «سفره احسان»

در رزمایش «سفره احسان» ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری، بیش از ۳۰ هزار بسته پروتئینی شامل ۱۱۸ تن مرغ به ارزش ریالی بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان از سوی ۲۰۰ گروه‌ جهادی در مناطق محروم سراسر استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان، محمود ابراهیمی رئیس ستاد در استان با اشاره به برگزاری رزمایش «سفره احسان» در هفته اول دی‌ماه و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور، اظهار کرد: در این رزمایش بیش از یک میلیون و ۲۵۰ بسته معادل پنج هزار تُن مرغ در مناطق محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی با ذکر اینکه در استان نیز این بسته‌ها برای حمایت از افراد کم‌برخوردار در ۱۰ شهرستان توزیع می‌شود، ادامه داد: رابطان ستاد در هر شهرستان، تمام مناطق را پهنه‌بندی و دسته‌بندی کرده و هر پهنه یک مسئول دارد که وظیفه شناسایی و معرفی نیازمندان را بر عهده دارند که افراد شناسایی شده در رزمایش‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند. در رزمایش «سفره احسان»، بیش از ۳۰ هزار بسته پروتئینی شامل ۱۱۸ تُن مرغ به ارزش ریالی بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان توسط ۲۰۰ گروه‌ جهادی در مناطق محروم سراسر استان توزیع می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: امسال دو رزمایش «همدلی احسان» و «نسیم احسان» نیز اجرا شده است، ضمن اینکه تا پایان ماه جاری رزمایش «دلگرمی» با هدف توزیع بخاری‌های نفتی، برقی و گازی در مناطق محروم عملیاتی می‌شود.

وی گفت: همچنین رزمایش «درس‌، بازی» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای دانش‌آموزان نیازمند مقطع ابتدایی پیش‌بینی شده است که یک‌هزار و ۱۰۰ بسته آموزشی و بازی تدارک دیده شده و در سطح استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 5277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =