انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت و پارک علم و فناوری کرمان

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری کرمان و بنیاد برکت در راستای معنویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاست‌های مد نظر پارک علم و فناوری نظیر تسهیل چالش‌های فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان، اخذ تسهیلات مالی و همچنین عمل به شعار سال 1401 تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، منعقد شد.

حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی از طریق راه‌اندازی و توسعه 200 طرح دانش‌بنیان و دانش‌محور ذیل دستورالعمل حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و دانش‌محور بنیاد برکت در استان کرمان از مفاد این تفاهم‌نامه است.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد در حمایت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان ذیل مجموعه پارک علم و فناوری کرمان گفت: یکی از اقدامات فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان که بنیاد برکت بسیار از آن‌ها استقبال خواهد کرد، نیازسنجی نیازهای روستاها و رفع آن نیازها با ایجاد اشتغال و استفاده از افراد مستعد در همان روستا است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت و پارک علم و فناوری کرمان

مرتضی نیازی تاکید کرد: تا پایان سال جاری با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی تمامی استان‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای حمایت از طرح‌های دانش‌محور به امضا می‌رسد.

وی ادامه داد: بنیاد برکت این تفاهم‌نامه‌های همکاری را با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری، تحقق سیاست‌های مد نظر ایشان و عمل به شعار سال 1401 و با هدف حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در این پارک‌ها و مراکز به امضا می‌رساند.

به گفته معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت، این بنیاد تا پایان سال جاری حمایت از یک‌هزار و 200 طرح‌ دانش‌محور در هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را در دستور کار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمان نیز با تاکید بر نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به تسهیلات مالی و تسهیل چالش‌های اداری‌شان گفت: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند در تسهیل امور واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری کرمان به خوبی در کنار ما قرار گیرند.

فرشید کی‌نیا با بیان تاریخچه پارک علم و فناوری کرمان، عقد تفاهم‌نامه با بنیاد برکت را از گام‌های اساسی در جهت توسعه و حمایت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست.

کد خبر 5166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =