کاروان جهادی خدمات رسانی به حوزه گلال بخش لوداب رسید+ جزئیات

کاروان جهادی خدمت رسانی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمام امام (ره)، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و مشارکت گروه‌های جهادی در قالب تیم های دندانپزشکی، دامپزشکی و کارشناسان کشاورزی به منطقه گلال لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شایان نادری مدیرکل این ستاد از اعزام کاروان جهادی خدمت رسانی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمام امام (ره)، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مشارکت گروه‌های جهادی در قالب تیم های دندانپزشکی، دامپزشکی و کارشناسان کشاورزی به منطقه گلال لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد.
وی افزود: در این سفر خدمات دندانپزشکی از قبیل؛ معاینه دندان، کشیدن دندان و پزشک عمومی، خدمات واکسیناسیون دام و آموزش ترویج کشاورزی و توزیع کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه شد.

ایشان افزودند : خوشبختانه در کاروانی که امروز همراه ما حضور دارند، بحث کاروان سلامتِ دام را داریم که در بحث دارو، خدمات مشاوره و سایر خدمات به صورت رایگان به مردم عزیز و دامداران ارائه شده است.
نادری اضافه کرد: در کنار کاروان سلامت دام، ما بحث رزمایش لبخند احسان را داشتیم که در اینجا خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به مردم عزیز ارائه می‌شود.
کاروان جهادی خدمات رسانی به حوزه گلال بخش لوداب رسید+ جزئیات
وی عنوان کرد: ما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، به فراخور هر هفته و هر ماه که میسر باشد، این کاروان‌های خدمات‌رسان به نقاط مختلف استان گسیل پیدا می‌کند و ما سعی کرده‌ایم در این کاروان‌ها برخی مدیرکل‌ها همچون مدیرکل امور عشایر، فرمانده محترم سپاه عشایر استان، ریاست محترم مرکز بهداشت شهرستان ها و همچنین مدیرکل امور کتابخانه‌های استان را همراه خود داشته باشیم تا از نزدیک درد و دل مردم را بشنویم و بتوانیم گرهی از مشکلات آنها باز کنیم.
لازم به ذکر است بخش لوداب در ۱۲۰ کیلیومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
گفتنی است که در این کاروان، شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد، دکتر نیازی ریاست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، فضل آذرفر مدیرکل امور عشایر و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان حضور داشتند.

کد خبر 4877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =