دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی با مسئولین خانه های احسان استان مرکزی

در این جلسه، مسئولین خانه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خانه های احسان خود، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی با مسئولین خانه های احسان استان مرکزی .
در این جلسه، مسئولین خانه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خانه های احسان خود، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
در ادامه این جلسه ، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی ، ضمن تشکر از حضور مسئولین خانه های احسان ، گزارش کاملی از استقرار مسئولین پهنه ها و شهرداران کوچه ها در محلات هدف، برگزاری جلسات شورای هماهنگی محله، اقدامات خانه های احسان و برنامه های ‌پیش رو ارائه نمود. 
مهمترین محور این جلسه ، برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر پیاده روی اربعین در طرح رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله بود که مصوب گردید همه ۴۲۰ نفر ارکان طرح تحول ثبت نام شده از سوی خانه های احسان برای پیاده روی اربعین ، طی هفته آینده دیداری با نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله دری نجف آبادی داشته و از بیانات ایشان برای بهره برداری هرچه بهتر و بیشتر از این سفر معنوی استفاده گردد. 
در پایان این جلسه ، تهامی مدیر کل محترم ستاد اجرایی استان مرکزی ، ضمن تشکر از زحمات حضار در جلسه ، طرح تحول و توانمندسازی محلات را یکی از مهمترین طرح های تحول آفرین در مناطق کمتر برخوردار دانست که با تدبیر مقام معظم رهبری و با حمایت دولت مردمی در حال پیگیری و انجام است .ایشان پیگیری مستمر و شناخت دقیق مشکلات محله و وجود آمار دقیق و واقعی را لازمه ایجاد تحول و موفقیت این طرح دانست . ایشان حمایت کامل ستاد اجرایی فرمان امام از این طرح را مایه دلگرمی و اعتماد سازی مردم عنوان نموده و اظهار امیدواری کردند همه عزیزان دخیل در این طرح ، موفق به کسب رضایت خداوند متعال و حضرت ولیعصر عج گردند و در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی توفیق مستمر داشته باشند.
ضمنا مقرر گردید جهت هماهنگی هرچه بیشتر با دستگاه های اجرایی دیگر(کمیته امداد ،بهزیستی، هلال احمر) ،جلسه ای با مدیران کل این دستگاه ها به میزبانی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی برگزار گردد.

کد خبر 4625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =