حضور شرکت دانش بنیان نانو تک فام گیتی از زیرمجموعه‌های هلدینگ صنایع نانو تک آینده(صنتا)

حضور شرکت دانش بنیان نانو تک فام گیتی از زیرمجموعه های هلدینگ(صنتا) به عنوان شرکت برگزیده شهرداری تهران در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران 1401- بوستان گفتگو

در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، از شرکت نانو تک فام گیتی به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید رنگ و پوشش‌های نانوفناوری در حوزه ساختمانی، ترافیکی، صنعتی و... برای حضور در نمایشگاه "شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران 1401 " از سوی شهرداری تهران دعوت به عمل آمد. 
همزمان با افتتاح نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در بوستان گفتگو، آقای دکتر زاکانی شهردار تهران، نظری معاون هماهنگی امور مناطق، اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهری ضمن بازدید از این رویداد بزرگ شهری، از غرفه شرکت نانوتک‌فام گیتی نیز بازدید کردند.
این نمایشگاه 12 تا 17 تیر در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود و اولویت برگزاری مسأله اقتصاد شهری، جذب سرمایه‌گذاری و صدور خدمات است.
هدف گذاری در این نمایشگاه بر روی نخبگان، اهالی رسانه، تصمیم گیران و تصمیم سازان است که بگوییم چه اقداماتی انجام گرفته و چه اقداماتی در دستور کار است.
شهرهایی که در این نمایشگاه شرکت کردند عبارتنداز:
۱- بغداد
۲- ماناگوآ
۳-دوشنبه
۴- نیامی
۵- کازان
۶- هاوانا
۷- بیشکک (شورا)
۸- مسقط
۹- بانکوک
10- آدیس آبابا
11- نایروبی
12- تاشکند
13- ایروان
14- باکو
15- اسلام‌آباد
16- حلب، دمشق، لاذقیه و حمص از سوریه
17- تفلیس
18- عشق‌آباد
19- دوحه 
همچنین روسای سازمان‌های بین‌المللی زیر در این نمایشگاه حضور داشتند:
1- D8 
2- Isocarp
3-UCLG-mewa
4- UN-Habitat
5- WTCF

کد خبر 4324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =